söndag 6 december 2009

Söndagarna är som de brukar.

I fredags träffade jag Johanna, vi gick till 55an och tog oss en öl, Andy kom också. Vi pep vidare till Pitch. Där är det alltid lika trevligt och kannorna gick åt.. Ändå gick vi ändå vidare sen, Andy ville till Plaza och jag och Johanna fick offra oss. Fyfan vad jag skämdes! :P Har aldrig känt mig så gammal ute på krogen förut, och vad är det egentligen för folk där? En brud med mjukisbyxor ?!?! En med en lackklänning, såg ut som både hörde hemma i sovrummet vafan. Vi kollade läget på Maxim, grati inträde där pga razzian som pågick under våran föreställningsdag i torsdags. Vi spionerade ! :D
Träffade iaf Nathalie, en kompis till Johanna.. och vi drog till den nya strippklubben i Tallboda. Top Notch har ju stängt ner nu och jag antar att detta är "nya" Top Notch. Jävligt fräscht var det iaf, inte speciellt mycket folk men träffade en del kända ansikten iaf. :)
Det stängde vid sex och då åkte vi hem till Nathalie i stan och sedan vidare till Sebbe. Låååång kvääll! Väldigt kul kväll var det iaf! A lot of drama and a lots of fun .


J <3 M

Skål för att vara unga!


Lördagen åkte jag till Johanna till kvällen. Vi beställde pizza och slocknade framför tvn. Vid tio kunde jag inte sitta still längre utan åkte hem och duscha och träffade Mattiad och Mickaela på stan. Gick till Pitch återigen och hade en riktigt trevligt kväll! Även om den blev lite kort.. :)


Idag har jag gjort det man ska på en söndag. Ingenting! Ätit godis och druckit 7up.. Nu kom Mats in med popcorn också. Kollade på Parlamentet nu och väntar på Alpha Dog. Sjukt sorglig film men riktigt bra! Justin är ju inte så jobbig att kolla på heller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar