fredag 25 december 2009

Idag är jag glad!


Vilken härlig dag!! Den här dagen har jag sett fram emot jätte länge nu.
Har praktiskt taget dansat omkring i rummet när jag fixat mig tills folket kommer. Vi blir ca 13-15 pers så fullt hus, precis det jag vill ha! :D

Det var en lugn och mysig julafton igår. Kollade på film och åt gott.. ärligt talat blev man något rastlös efter ett tag. Vid tolv gick jag ut och träffade Sebbe för att sedan dra till vallabacken och räjsa. Bergström, Sanna och Lisa hängde också på och det var faktiskt kul att åka i backarna igen. Var rätt så länge sen nu.. Mys!

Ikväll ska vi fem tjejer till LickanFlickan och ha minichristmas. Sen får vi se vart vi hamnar, jag är iaf jätte taggad. :D Skrivit rim till alla mina klappar och jag är så jävla sämst! Som tur var fick jag lite hjälp av resten igår.. Haha, blir nog skitbra. :)



Nu ska jag fortsätta sjunga och dansa, puuuuuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar