söndag 20 december 2009

Snedare kan man nog inte ligga..

Igår var jag, Mickaela och Mattias ute. (På plaza.) Inget man ska nämna kanske.. :P men pga av alla dumma regler om ålder och skyhöga priser för inträde så bestämde vi oss för att gå dit. Ville ju bara komma in och dricka öl någonstans.
Kvällen var faktiskt sjukt kul. Är man med bra folk och det är rolig musik så funkar allt, det blir det man gör det till och vi hade skitkul! ;D

Idag har jag handlat julklappar till några inom familjen. Illa att vi glömde Sofie! :D Men det löser jag och Stina på tisdag, då sa jag handla det sista. Ska även ut och käka med systrarna och pappa o Karin, bästämde Yogi. Hört mycket bra om det stället så hoppas det smakar. :)


Annars är jag suuur nu, ibland hatar jag snö. Nu blire nap, bilder kommer upp när jag orkar gå ur mitt duntäcke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar