söndag 13 december 2009

Det var fruktansvärt rolig förfest hos Malin igår. Vi spelade Våghals och jag blev offret för att ringa runt och spela dum. Ringde Harrys i Linköping och frågade om de sett min mamma som var där igår, för hon kom aldrig hem. Hon är översminkad, gillar yngre killar och dricker hot shots. Har ni sett henne? Ehmm.. njaae, vad säger du? Sedan skulle jag skrika: Du nu kommer hon på en moped här du, förlåt att jag störde. Klick. Haha, ae det var riktigt roliga frågor och utmaningar. Orkar inte ens skriva allt men förhoppningsvis kommer en video upp på Facebook inom kort.
Vi var på Pitchers hela kvällen som skulle ha RNB, var det det? Nej.. förbannade korgar i Linköping som säger en sak men gör annat.
Efterfest hos Sophia iaf, tryckare, popcorn, brandlarm, pommes bland annat.


Idag är det en tråkig söndag. Har tagit ett varmt bad och nu ska jag till Sebii..
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar