torsdag 24 december 2009

JULAFTON!

God Jul världen!

Min dag började med en snooooze, eller två. Gick in i duschen efter att ha sträkt lite på mig, lagom till jag var klar hade min syster kommit hit. Åt frukost, sen kom min bror och Elisabeth förbi också. Vi fikade, pratade massa minnen och kollade fotoalbum, hade tumkrig. Ja, jag blev väldigt trött iaf för nu skulle jag lätt kunna gå och lägga mig en stund igen. Men nej, det ska jag inte. :)

Mamma står i köket och gör lite mat nu, blir dock inget julbord idag. Kyckling och potatisgratäng, asgott! ;) Men granen är klädd och julklapparna står i en hög och väntar på att bli öppnade imorgon. Så lite julstämning är det allt, klockan tre ska vi givetvis kolla på Kalle. Nu ligger jag och Stina och kollar på Pippi Långstrump, humorn är på topp. ;P


Slänger in några bilder bara för att. Men här kör vi inga julbilder, nejnej. För några såna har jag inte. Vi kör på sommar och sol idag, även om jag tycker om vintern och massor med snö. Måste åka pulka iår! :)





1. Stina och jag. 2. Jag och mamma. 3. Elisabeth och Petter på deras bröllop.


Nu är visst maten klar, puss och kram. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar