tisdag 29 december 2009

Tisdag, sista tisdagen 2009.

Oj, gissa när jag vaknade idag. 13,30 av att telefonen ringer.. gu så skönt! Det var iaf Johanna som ringde och vi bestämde att det fanns ju ingen tid till skridskoåkning. Mitt tåg gick 15.12 så det skulle bli tight. Fick ta pendeln till jobbet idag, suuuger. Men fyfan vilken tur jag har! Iof, börjar med att jag missar tåget jag egentligen skulle ta. Men iaf, eftersom jag åker tåget så sällan har jag inger periodkort eller liknande, ibland får jag låna ett men annars så struntar jag i att betala. Kostar för mycket tycker jag snål som jag är och jag har aldrig varit med om att bli avslöjad av någon kontrollant. Idag hade jag iaf ett tågkort och använde det på rätt sätt, OCH det kommer en kontrollant. Jag blev skitnervös även fast jag visste att det var lugnt. Blev bara så chockad och lättad att jag inte skulle åka dit. Pjeeeeuh. :)

Gäääääääääääsp.

Jag vill ge ett stort fettigt ris till alla förbannade tjurjävlar. Kom inte o förstör min dag bara för du vaknade upp på fel sida. Jävla alkisäckel som gnäller över en 50 öring som inte ens är din, försvinn! Och börja svära på både kunder och mig bara du är grinig. Nae, åk hem, ta en lur och börja om dagen sen får du komma tillbaka.


Imorgon fåre fan bli av med våran skridskoåkning! Sedan lunch hos pappa, sedan fika hemma med syster. Sen blir det väl att förbereda sig lite till nyår. Måste fixa lösnaglar. Jag gillar egentligen inte såna för mycket snyggare och skönare med sina egna och inget lim och knas. Men efter alla dagar på jobbet så har mina gått av och det känns inte bra. Gillart inte, och blir inte så fint o måla på små stumpar. :P Jaja, får se hur jag löser det..

Gott nytt år alla! Vart ska alla egentligen?
Vi har lite alternativ så det är skönt. Middag hos Johanna sen får vi se vad vi känner för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar