tisdag 8 december 2009

Ej tomtenatta!

Johanna är lite söt hon, det är ingen tomtenatta ikväll. Men det gör väl ingenting det, vi bestämde oss för att gå ut på en promenix istället. Ska sätta på mig en stor tjocktröja, mössa och vantar och strax gå ut och möta henne. Vore mysigt om det ville snöa lite, och en liten Milo bredvid sig kanske. Miss you honey!



Den här bilden är inte rättvis mot dig sötnos. Men det är så svårt att välja, världens finaste hund alltså. Aldrig mött någon finare. Milo var min första hund jag skaffade till mig själv, tyvärr var jag tvungen att sälja honom i september. Det är fortfarande ett stort hål i mitt hjärta. Kommer aldrig glömma dig. <3


Häromdagen var det en fråga på superstart.se om man trodde tvättmaskinen åt strumpor. JA, det gör den! Jag vet inte men i det här huset är det fan värst! Jag har strumpor kanske halva veckan, sen måste man gå i tvättkorgen och rota om det inte har tvättats. Hur fräscht är inte det då. Kom och tänka på det för det var precis vad jag fick göra nyss.. gosigt. Men det händer faktiskt väldigt ofta här hemma.



Nu blir det att möta Johanna! Se om vi går vinterljusen eller bara vandrar runt någon annanstans. Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar